Realizujeme firemní kurzy pro manažery, obchodníky a personalisty. Respektujeme individuální potřeby a specifika každé firmy. Nabízíme také rozvoj pracovníkům neziskových organizací, škol a školských zařízení, zdravotnických organizací, státní správy a samosprávy. Pro inspiraci uvádíme seznam nejčastěji realizovaných kurzů. Kurzy, které zde nenajdete vám vytvoříme na míru.Zaslat poptávku
Přednosti našich kurzů
Realizujeme kurzy pro skupiny i jednotlivce
Poskytujeme on-line i prezenční kurzy
Vytváříme pro vás zakázkové i otevřené kurzy
Můžete si zvolit individuální termín i čas konání kurzu
Přijedeme za vámi nebo se můžete školit v našem školícím centru v Praze
Respektujeme specifika vaší organizace a vaše individuální potřeby
Učíme vás jen to, co sami v praxi vykonáváme. Sdílíme s vámi naše know-how a best practices.
2.1. Rozvoj HR business partners (HRBP) a personálních manažerů
2.1.1. Role a úlohy HRBP – funkční model HRBP
2.1.2. Tvorba HR strategie
2.1.3. Personální plánování, strategicky řízený nábor a výběr zaměstnanců
2.1.4. Kvalitní zácvik zaměstnanců
2.1.5. Hodnocení výkonů a kompetencí, tvorba hodnotících systémů, kompetenčních modelů a výkonových KPI´s
2.1.6. Motivace a odměňování (motivující systémy odměňování, vztah mezi odměnou, výkonem a kompetencemi)
2.1.7. Strategicky řízený rozvoj zaměstnanců (tvorba systému rozvoje, následnictví, talent management, mentoring, koučink, specifika rozvoje jednotlivých skupin zaměstnanců)
2.1.8. Job description
2.1.9. Personální controlling a efektivní řízení HR nákladů
2.1.10. Personální a manažerský audit
2.1.11. Personální marketing
2.1.12. Řízení změn a HR projektů
2.1.13. Mediace a řešení konfliktů na pracovišti
2.1.14. Implementace modelu HR business partners do praxe
2.2. Rozvoj personálních specialistů
2.2.1. Proces náboru a výběru zaměstnanců ( best practices, metody a techniky)
2.2.2. Tvorba kompetencí, měření kompetencí, úrovně kompetencí
2.2.3. Proces rozvoje zaměstnanců (kariérní mapy, katalogy rozvoje, metody rozvoje, specifika rozvoje jednotlivých skupin zaměstnanců, proces následnictví, talent management, mentoring, koučink, vyhodnocování rozvoje)
2.2.4. Proces hodnocení (hodnocení kompetencí, hodnocení výkonů, zpracování formulářů hodnocení, návaznost hodnocení na ostatní procesy, hodnotící rozhovor, školení manažerů ve vedení hodnotícího rozhovoru)
2.2.5. Řešení nadbytečnosti, propouštění, outplacement
2.2.6. Job description
2.2.7. Analýza rozvojových potřeb a individuální rozvojový plán